Ile trwa usługa Wedding Bar, Event Bar?

Usługa Wedding Bar badź Event Bar trwa 8h od wejścia gości na salę. W tym momencie barmani jak i bar są gotowe do działania. Oczywiście mogą Państwo przed podpisaniem umowy wydłużyć naszą usługę o ile dnia kolejnego nie mamy zaplanowanych innych imprez. Zastrzegamy sobie prawe do przedłużenia czasu naszej pracy podczas trwania usługi. Wydłużenie czasu naszej pracy należy skonsultować przed podpisaniem umowy. Koszt wydłużenia pracy jednego barman o każdą dodatkową godzinę wynosi 200 pln netto. Pracujemy maksymalnie do godziny 2:00.

Czy podczas obsługi wesela pracują Państwo w stylu working flair ?

Nie wszyscy nasi barmani pracują w stylu Working Flair na takim poziomie jak pozostali trenujący na co dzień tę dyscyplinę. Każdy z barmanów potrafi proste triki szeroko pojętej pracy techniką working flair.

W naszych szeregach są barmani, którzy specjalizują się w miksologii – gdzie priorytetem jest smak. Kolejną grupą są barmani czynnie startujący w zawodach flair. Po wykupieniu usługi Pokaz Barmański flair mają Państwo pewność, że taki barman będzie pracował za barem podczas Państwa Eventu/Wesela. A jeżeli czas na to pozwoli na pewno elementy pracy techniką working flair zagoszczą podczas jego pracy.

 

Czy soków i syropów jest ograniczona ilość? Czy może się tak zdarzyć, że nie starczy asortymentu do robienia drinków?

Nie ma możliwości, żeby zabrakło nam asortymentu. Na podstawie doświadczenia w organizacji Eventów mniej więcej wiemy ile koktajli zejdzie podczas danego Eventu. Zawsze jesteśmy zaopatrzeni na zapas aby uniknąć powyższych sytuacji.

 

Co firma Pimp My Bar zapewnia ze swojej strony?

–   wynajem mobilnego baru do obsługi gości,

–   obsługę barmańską przez 8h trwania imprezy ( możliwość wydłużenia obsługi ),

–   wysoki standard obsługi gościa oraz profesjonalizm naszych barmanów udokumentowany wywiadami, filmami wideo – odwiedź zakładkę blog,

–   odpowiedni ubiór barmanów dostosowany do charakteru imprezy,

–   sprzęt barmański oraz barowy,

–   praca w widowiskowym stylu working flair,

–   dodatki barmańskie (rurki, mieszadełka, serwetki, wykałaczki),

–   obsługę techniczną baru (montaż/demontaż),

–   aranżacja stanowiska,

–   odpowiednia ilość pięciu rodzajów szkła (old fashioned, shot, hurricane glass, martini glass, long glass),

–   menu drinków tworzone indywidualnie na życzenie Pary Młodej,

–   transfer baru we wskazane miejsce,

–   atrakcje dodatkowe – konkursy oraz pokaz barmański,

–   owoce, syropy, napoje,

–   szeroki wachlarz alkoholi,

–   lód

Czy zajmujecie się wszystkim od A do Z przy organizacji obsługi imprezy? Czy Nasza ingerencja jest również wskazana?

Zajmujemy się wszystkim od A do Z. Jednak na prośbę organizatorów, możemy podzielić się obowiązkami co do zakupu poszczególnych składników, jeśli uznamy to za stosowne rozwiązanie.

Czy serwujecie szampana na początku wesela?

Serwowanie szampana oraz drinków powitalnych to Nasza dodatkowa usługa, która urozmaici początek każdego przyjęcia. Serwujemy szampana w kilku formach, w połączeniu z ziołami, owocami oraz w postaci ciekawych drinków powitalnych, rozbudzających podniebienie. Podczas przygotowywania oferty, zasugerujemy Państwu również kilka pozycji do wyboru.

Co dzieje się z alkoholem, który zostanie po imprezie?

Alkohol, który zostanie po imprezie zatrzymuje organizator.

Czy zapewniacie lód w kostkach na imprezę?

Zapewniamy lód w kostkach oraz lód kruszony w specjalnych termoboxach. Sami produkujemy lód w kostkach, zapraszamy na naszą drugą stronę PIMP MY ICE – Produkcja lodu Hoshizaki .

Ile rodzajów szkła posiadacie do koktajli?

Posiadamy 5 rodzajów szkła: szoty, hurricane, old fashioned, collins i long drink.

Czy serwujecie drinki takie jak: mojito, pinacolade, margaritę oraz inne znane koktajle?

Serwujemy koktajle klasyczne – znane i cenione przez smakoszy drinków. Jednocześnie zachęcamy do wypróbowania Naszej nowatorskiej karty menu, w której proponujemy koktajle na bazie ziół, infuzowanych alkoholi i syropów, smakowych cukrów, kandyzowanych owoców oraz marmolad.

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Jako firma wystawiamy fakturę VAT. Wszelkie ceny podane na naszej stronie w ofertach pdf. są cenami netto do których należy doliczyć koszt podatku VAT 23%.

Czy serwujecie specjalne drinki dla Pary Młodej?

Podczas oczepin serwujemy dla Państwa Młodych drinki w owocach, jak również przygotowujemy ofertę, kilku oryginalnych koktajli Naszego autorstwa, do wyboru na tą specjalną okazję.

Czy pomagacie w zakupie wódki?

Pomagamy w zakupie wódki, jak również w wyborze najlepszej z możliwych w przystępnej cenie. Posiadamy szerokie kontakty z przedstawicielami handlowymi oraz hurtowniami alkoholowymi.

Czy są drinki dla dzieci i kobiet w ciąży?

Dbamy o kobiety w ciąży jak również o dzieci. Dla nich możemy przygotować specjalną gamę drinków na świeżych owocach i lodach. Serwujemy także odpowiedniki mojito, pina colada itp. w wersji bezalkoholowej.

Ile powierzchni zajmuje bar mobilny?

Bar mobilny zajmuje 3x3m powierzchni.

W którym miejscu lokalu ustawicie bar mobilny?

Bar mobilny usytuowany jest w najdogodniejszym logistycznie miejscu na sali, tak żeby serwis był płynny, dostęp nie utrudniał załodze pracy, a bawiącym się swobodnego tańca. Organizator zobowiązany jest do zapewnienia przyłącza energetycznego w odległości maksymalnie 2 m od naszego baru.

Czy posiadają Państwo własne oświetlenie baru?

Tak, posiadamy własne oświetlenie baru, jak również własne oświetlenie do pokazów barmańskich w przypadku gdy w pomieszczeniu jest niedostatecznie jasno.

Ilu barmanów potrzebnych jest do obsługi wesela?

Do obsługi wesela, imprezy proponujemy następujące rozwiązania:

Do 100 osób – 1 barman ( podczas Eventów firmowych powyżej 80 osób sugerujemy 2 barmanów )

100 – 200 osób – sugerujemy 2 barmanów – jeżeli event jest bez pokazu i są Państwo przekonani iż przy 110 osobach wystarczy 1 barman rozważymy tą sugestię

200 – 300 osób – 3 barmanów + ewentualny pomocnik ( do uzgodnienia )

Powyżej 300 osób – 4 barmanów + pomocnik barmański

Czy w ofercie wliczony jest pokaz barmański?

Pokaz barmański jest osobną usługą, zamawianą  na życzenie Państwa Młodych. W przypadku skorzystania z obsługi barmańskiej jest on wówczas tańszy.

Ile drinków znajduje się w Menu?

Menu jest tworzone na życzenie organizatorów, po wcześniejszych konsultacjach. Nie przekracza 20 pozycji drinków wraz z szotami oraz drinkami bezalkoholowymi. Jest to wystarczająca ilość, aby każdy z gości kilka razy został przez nas zaskoczony odpowiednim koktajlem.

Czy posiadacie własne szkło?

Posiadamy kilka rodzajów szkła, do różnego rodzaju koktajli. Zapewniamy je kompleksowo wraz z mobilnymi barami.

Czy posiadacie własny sprzęt barmański?

Tak, posiadamy własny sprzęt barmański.

Co zapewnia organizator imprezy?

Organizator imprezy zapewnia:

-Wolną przestrzeń  do montażu baru 3m x 5m

– Wysokość 3m

– Szerokość drzwi min. 1,5 metra

– Dostęp do wody

– Dostęp do prądu

– Pomoc kelnerską do zbierania szkła z sali i baru oraz przynosząca szkło czyste na bar – istnieje możliwość odpłatnej usługi z Naszej strony

– Wyparzarkę gastronomiczną do szkła

– Windę towarową w przypadku wniesienia baru na wyższe piętra lokalu

Czy wynająć jednego barmana czy dwóch?

Ilość barmanów jest uzależniona od ilości gości. Jeśli chcą Państwo aby bar funkcjonował sprawnie i szybko, sugerujemy aby jeden barman obsługiwał imprezy weselne maksymalnie do 110-120 osobach w przypadku jeżeli czysta wódka będzie stała na stolę. Powyżej 120 osób imprezy obsługuję 2 barmanów.
Podczas Eventów firmowych, kiedy cały alkohol jest w barze powyżej 60 osób powinno obsługiwać 2 barmanów.

 

Czy myjecie po sobie szkło?

W cenie usługi nie ma wliczonego mycia szkła oraz wynajmu zmywarki. Szkło myje obsługa lokalu, w którym odbywa się impreza, po uprzednim kontakcie z właścicielem obiektu. W przypadku imprez, w miejscach nie posiadającej zaplecza, na mycie szkla odpłatnie organizujemy zmywarkę oraz osobę zajmującą się myciem szkła.

Czy zapewniacie kruszony lód?

Posiadamy własną kruszarkę elektryczną, lód kruszony przygotowywany jest na bieżąco.

Kto odpowiada za alkohol bądź jego brak?

Alkohol i jego ilość jest zamawiany po uprzedniej rozmowie organizatora z firmą Pimp My Bar. Zawsze jesteśmy przygotowani na sytuację, kiedy zamówiony alkohol skończy się – posiadamy rezerwy w podstawowym asortymencie alkoholowym, który uruchamiamy w kryzysowych sytuacjach.

Czy znosicie szkło z sali?

Możemy zatrudnić osobę odpowiedzialną za znoszenie oraz mycie szkła z sali. Aczkolwiek zawsze porozumiewamy się z właścicielem obiektu – pracownicy domu weselnego, odpowiadają za zabieranie szklanek z sali oraz donoszenie czystego szkła na bar.

Czy organizator wesela jest zobligowany do zapewnienia noclegu, w przypadku obsługi poprawin ?

Tak, w kwestii organizatora leży zapewnienie noclegu dla pracowników Pimp My Bar podczas obsługi wesela kolejnego dnia oraz przy imprezach, gdzie dojazd wynosi 200 km bądź więcej.

Czy oferta w przypadku imprezy dwudniowej jest tańsza?

Oferta za dwa dni nie jest sumą pierwszego dnia. Jest odpowiednio tańsza. Płacą Państwo tylko za pracę barmanów oraz dodatkowe składniki: wódka, soki, napoje, owoce, lód – w przypadku gdy zostaną wykorzystane pierwszego dnia imprezy. Decyzję o pozostaniu barmanów na poprawinach, mogą Państwo podjąć w dniu imprezy – jesteśmy na to przygotowani w przypadku, gdy impreza odbywa się w sobotę.

Czy przyjmujecie zamówienia na rok, dwa lata z góry?

Przyjmujemy zamówienia na rok z góry, przydzielając kolejny rabat dla gości, którzy już wcześniej zarezerwują Naszą usługę na swoim weselu.

Czy dysponujecie wolnymi terminami ?

Zawsze dysponujemy wolnymi terminami, potrafimy obsłużyć kilka imprez w ciągu doby.

Gdzie możemy zobaczyć rekomendacje Pimp My Bar?

Nasze referencje i rekomendacje można zobaczyć otwierając zakładkę REKOMENDACJE  oraz przeglądając zdjęcia z wcześniejszych projektów w poszczególnych ofertach.

Czy wesele obsługują panowie czy panie?

Z reguły wesele obsługują panowie, jednak na życzenie klienta mamy w swoim zespole również kobiety.

Czy wesele obsługują barmani czy barmanki?

Wesele obsługują barmani, jednak na życzenie klienta mamy w swoim zespole również doświadczone barmanki.

Jak wygląda mobilny bar Państwa firmy?

Nasz mobilny bar jest do wglądu na początku powyższego filmu – https://www.youtube.com/watch?v=Z8-hNoHD600

Jak długo trwa montaż baru?

Montaż baru trwa 1,5 h, wraz z rozłożeniem całego sprzętu oraz charakteryzacją baru.

 

 

Czy obsługujecie imprezy przy barach mobilnych, czy korzystacie z baru restauracyjnego?

Obsługujemy imprezy przy własnych barach mobilnych (film gdzie został zaprezentowany nasz bar w zakładce Obsługa Barmańska Imprez), dopasowanych do charakteru imprezy. W przypadku, gdy Państwo Młodzi stwierdzą, iż bar w lokalu jest odpowiedni, jesteśmy w stanie obsługiwać przy barze restauracyjnym. Aczkolwiek nasze bary zaprojektowane są do obsługi masowych imprez, co znacząco przyspiesza serwowanie koktajli.

Czy obsługujecie teren całej Polski?

Tak, obsługujemy teren całej Polski. Do obsługi należy doliczyć koszty dojazdu, wg. spalania samochodu palącego 8l/100 km licząc odpowiednio z Warszawy bądź Poznania. W zależności od miejsca Państwa imprezy.